Kozim – Esencja Ducha [Nowy album – pobierz i odsłuchaj]

Kozim, członek ekipy Fatum i twórca około dziesiątki albumów, powraca do nas z najnowszą płytą Esencja Ducha.  Produkcją płyty w całości zajął się Whtt, okładkę wykonała natomiast OlaAleksandra. Gościnnie na CD udzielili się Fundament, Kony, Whtt, Norf, SWTR, WPB, Atama, Majsi oraz wokalistki Paulina i Natalia.

Tracklista:
1. Uchroń ich przede mną
2. Ostatni poeci
3. Liryczna mekka (feat. Fundament)
4. Buntownik (feat. Kony)
5. Jestem na nie (feat. Whtt)
6. Przyparci do muru
7. Cug (feat. SWTR)
8. Carpe diem (feat. Paulina)
9. Drogi ojcze (feat. WPB, Atama)
10. Myśli i uczucia
11. Cel (feat. Majsi, Natalia)
12. Mam w sobie to nic
13. Innowacja (feat. SWTR)
14. Godziny szczytu
15. Stare śmieci
16. W 4 oczy
17. Lojalność (feat. Norf, Whtt)
18. Słowo (feat. Norf)

Odsłuchaj całą płytę na youtube.pl:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL483B82D2AE4C013F&feature=plcp
Odsłuchaj i ściągnij z nakoz.org:
http://nakoz.org/viewtopic.php?p=23083#23083


10 myśli w temacie “Kozim – Esencja Ducha [Nowy album – pobierz i odsłuchaj]

  1. A ja skwituje zazdrosnego hejtera tymi o to zdaniami:

    Jasiu pewnego dnia, podchodzi do dziadka i mówi:
    -Dziadku wszyscy obgadują mnie za moimi plecami.
    dziadek odparł:
    -przyjdź do mnie jutro rano
    jasiu przyszedł do dziadka wcześnie rano i poszli na targ.
    Podczas drogi na targ. Jasiu jechał na osiołku, a dziadek szedł obok
    i wszyscy mówili:
    Taki młody jedzie na osiołku, a taki stary człowiek idzie obok
    następnego dnia dziadek jechał na osiołku, a Jasiu szedł obok i wszyscy mówili
    taki stary idzie na osiołku, a młody chłopczyk idzie obok.
    Następnego dnia nikt nie jechał na osiołku tylko prowadzili go obok
    i wszyscy mówili
    mają osiołka a na nim nie jeżdżą.

    Nie muszę tłumaczyć puenty… Chyba, że któryś hejter nie zrozumiał ?
    Pozdrówki z Hogwartu

    ( nawiasem mówiąc, przypierdalanie się do old schoolowego podejścia do muzyki jest tak udane jak Twój ryj hejterze haha je*ać Cie nieudaczniku )

  2. Jak dobrze poczuć, że kogoś boli to co robimy ;) Dzięki takim pajacom czujemy się spełnieni jako artyści, a to za sprawą faktu, że poświęcają naszym nagraniom najwięcej czasu. Nie wiem czy się znamy czy też nie, ale jak widać odwaga pozwala hejtować pod jakże konkretnym nickiem „harry poter” rzecz jasna napisanym „bezbłędnie”. Widzisz otóż poterku mój drogi rap jest na tyle szerokim pojęciem, że znajdzie się w nim miejsce dla każdego. Światopogląd ludzi od zawsze się różnił i będzie się różnił choćbyś napiął się na każdego. Moim skromnym zdaniem chujnią można określać to co się dzieje na dzisiejszej legalnej scenie, a co do moich nagrań, nie jesteś nawet w stanie określić jak daleki mają zasięg, ale niech twój mały móżdżek przyswoi, że jest to grono o wiele szersze niż moi znajomi, no chyba, że to za wiele. Pochwal się dawką swoich umiejętności, chętnie ją skrytykuje – w odróżnieniu od ciebie – konstruktywnie, yo!

  3. lepszym niz oni zrobili jest nie nagranie, zapewne kazdy cudowny emce sie zdziwi. Bo niby jak? A tak bardzo prosto. Jesli cenisz rap nie zasmiecaj go swoim nic nie wnoszacym pseudo talentem. Przez takie postacie własnie tak jest z tym rapem. Wielu mysli ze sa potrzebni tworza, smieca przekonani o swojej zajebistosci. Mega problem pojawia sie gdy ktos zaczyna ich promowac bo wtedy smieci niekiedy przysypuja skarby a w smietniku nic nie znajdziesz. Wiec nie ma czego słuchac. Sama widzisz jak to jest koledzy promuja kolegow i w kołko i jaki to ma sens skoro nikt poza kolegami sie tym nie intetesuje bo nie da sie nic znalezc a to co błyszczy to smieci. Jak sie rozpoczeła kariera np takiej szajki. Kilka trackow w tym jeden udany chociaz za chuj sie nie da rozkminic jednego wersu poszło po osiedlach pod biało czerwona bandera gdzie były ciezko lobbowane plus to przeciez ten z tej strony barykady wiec on jest fajny. W tym ze roznica pomiedzy szajka a nimi jest taka ze nawet taka szajka z płyty na płyte jak na nich robi w kurwe postep i maja zupełnie nowa jakosc a fundamenty stoja w miejscu z gohem na czele w imie miłosci do oldskulu. A whtt ich mega producent w sygnaturze na portalu promujacym jego skromna postac od kilku lat chwali sie chyba swoim najbardziej udanym wersem ktory jest podpierdolony na domiar złego od zespołu z jego miasta. A zespoł ten zwie sie firma.

    1. Nie zgadzam się. A wiesz dlaczego? KAŻDY może robić rap, niezależnie od prezentowanego poziomu stylu czy treści. Ty uważasz, że nie ma progresu, ja uważam, że jest. Może dla Ciebie to nic, ale ja doceniam np. to co robi Kozim czy Młody Goh. Kozim masteruje dniami i nocami, więc de facto wspiera tę kulturę. A jak mu to wychodzi? Zdania zawsze będą podzielone. Młody Goh rozwinął się dużo od czasu, kiedy go zapewne słuchałeś ostatni raz. Poprawił dykcję, rytm, jego styl nabrał jakiegoś kierunku. I co złego jest w tym, że chłopaki robią oldschool? Każdy ma swoją niszę.

      Rozumiem, że komentujesz tylko po to, żeby im „dowalić” i poczuć się lepiej. Ja natomiast patrzę na Fatum jako na całość i doceniam ich wszystkich za wytrwałość. Polecam ostatni kawałek Młodego Goha i Kozima – Surowa skała. To na argument, że się nie rozwijają.

  4. Widzę, że kogoś coś bardzo boli :) Zrób coś lepszego niż oni zamiast krytykować bo to każdy leszcz potrafi.

  5. a tak wogole to jak wy sie nazywaliscie zanim sie nazwaliscie stygmat. Bo kurwa nie pamietam. Ogolnie dziwi mnie tez duza aktywnosc na trackach atamy. Dlaczego wogole ja znam ta ksywe i dlaczego jej tak pelno skoro ona nawet nie umie nawijac pod bit. Moze dlatego ze jest laska. Hahaha moze dlatego ze pomimo tego ze nie umie nawijac wiecej osob kojarzy ja niz cala ekipe koncertowa ktora zagra w pt hahaha. Czy ona daje? (pytam z ciekawosci) i ostatnie pytanie. Bo to i tak o typa od was. Czy enerka czy nrk wyleczyl sie juz z bycia fokusem bo szkoda mi czasu zeby sprawdzic. I hahaha ostatnie kto kurwa poza waszymi znajomymi przyjdzie na wasz koncert?

  6. jakbym nagram lub w jakis sposob stworzyl „dziesiatki albumow” i zaden nie bylby dobry to skonczylbym nagrywac. Chyba ze sa dobre? Hahaha. Kurwa najwezniejsze ze jak w newsie wyzej jest napisane chlopaki sa coraz bardziej slawne. Hahaha nakoz was nie wypromowal i emce sie nie uda. Ale koleczko wzajemnej promocji sie kreci. Czekam na nowe nagrywki z fatum. Niech werbel bedzie z wami

Dodaj komentarz (Pamiętaj o kulturze słowa i szacunku do drugiej osoby).

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s